when i die fuck it i wanna go to hell

ryckte upp mig igår och tog mig ut trots min extrema bakfylla. Gick till tavernan och åt middag med min bästa. Drack vin, åt underbart god mat och snackade om allt. djupa konversationer till ren skit. me gusta.. Efter tavis blev det palermo och mängder med öl. Jag blev återigen full och knäpp. bakis ggr 2 idag...fy. ikväll ska jag vara med min man och hans vänner. får se vad vi hittar på..

Jag är trött på krogen. club fiesta är inte min grej riktigt, har nog aldrig varit. Jag tycker bättre om att sitta i någon skön bar och dricka öl. Det är så mycket jobbiga människor på krogen och det går inte att dansa heller för det är så mycket folk. Jag kanske låter som en kärring men det är min sanning. Jag behöver STORT UTRYMME när jag dansar, en scen för mig själv eller en stor jävla spot på golvet som är för mig. Jag HATAR att dansa omringad av mycket folk, svettiga människor som inte ens kan röra sig, blondiner som leker beyonce och killar som nyper i ens fett. Jag får panik. Jag vill bara ut. Andas. och det är alltid någon jävel som fiser. Krogen är bara rolig den sista halvtimmen innan dom stänger, när de flesta dragit och jag kan dansa i fred.

åhh jag vill ha pengar. give me money...vill inte dansa naken :(



imi place sa ma fut ca o nebuna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0